Search in the blog.

2012-09-30

'59 body has been cleaned






Ahhoz, hogy a bódét ne horror áron homokolják le, egy kicsit előre dolgoztam, azaz lekapartam az alvázvédőt és eltávolítottam egy hatalmas gittömböt a kocsi bal elejéről, ahol anno megsérült. A szegecsekkel rögzített későbbi évjáratokra való (61-66) hátfalat is lefúrtam. Megszabadítottam a kasztnit minden további felesleges dologtól, mint például a kis gumialaktrészek maradványai és filcből készült zajcsökkentő ütközők. Jövő héten visszahozzak a bódét a homokozóból, már nagyon kíváncsi vagyok!
I cleaned the body to save some cost of sandblasting, shaved the underbody coat and a huge putty piece, where the car got a hit back in the days. I drilled off the rivet fixed late rear apron and remove all little rubber seal and felt leftower. I'll get the body back next week from the sandblaster, I'm so interested about the result!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése