Search in the blog.

2010-09-07

My previous Standard (from 1966).




Napi használatos autónak vettem és újítottam fel annak idején 1966-os évjáratú, gyárilag faltdach-al szerelt Standard kocsimat. Nagyon szerettem, sokfelé elvitt, megannyi kedves emlékem fűződik hozzá. Meglehetősen rossz alap volt amikor megvásároltam, szinte az összes eredeti alkatrésze eltűnt az idők folyamán. Egy cal-look Standard gépet építettem belőle, ami tulajdonképpen egy paradoxon, hiszen a csóró változatot hivatalosan sohasem exportálták az USA-ba.
This was my daily driver for some years and loved a lot. He is a rare 34HP Standard with factory sunroof. It was a very bad base when I bought, most of the original parts missed. I made a cal-look Standard what is a real paradoxon, because the poor Bugs were never exported officially to the USA.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése