Search in the blog.

2009-07-18

An unlucky day.






Elmondhatom, hogy ez egy igazán szerencsétlen nap volt. Vagy inkáb szerencsés? Korán reggel, alíg, hogy elkezdtem dolgozni, megvágtam a nyakamat. Ahogy a Bogár alatt feküdve flexeltem, a korong eltörött, a gép kiugrott a kezemből és a földről a nyakamra pattant. 1-2 hosszú másodpercig még küzdenem is kellett a ruhámra csavarodott géppel, hogy megtaláljam a kapcsolót. Utólag visszagondolva, olyan lehetett, mintha a nyakamat elharapni készülő kis idegennel kűzdenék. Hál' Istennek a seb nem lett mély, de azért elég horror volt, na meg betojtam egy kicsit. Aztán kora délután, amikor tombolt a vihar sikerült rátolatnom egy bazi nagy vasra. A táblát -amelyet azért helyeztek oda, hogy figyelmeztessen- a szél eldöntötte, én pedig elég nagy lendülettel ráhajtottam. Ez a seb sem lett túl mély, de azért lesz mit stoppolni a Ventón. Na ja, amúgy is elég szuvas... De ez sem volt elég, még ráadásul Rony, a műhely kutyája is eltűnt. :( Remélem haza talál.
Today I was very unlucky. Or from an other angle I really was! First, at morning the disk of the iron cutter is broken and the tool runned out from my hand and catched my T-shirt and scratched my neck. The breach is not too deep, but I looked like a horror film artist. In the early afternoon - when the storm sent to home us- I runned onto a big piece of a rail. The stormy wind tipped the sign, and when I drove reverse could't see the steel. The third problem is Rony -the shop dog- get away under the storm. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése