Search in the blog.

2011-01-16

Work on Mark's Bay SC.





Márk egészen jól halad T2 platósának lakatolásával, a küszöb javítás már 95%-ban elkészült. Egy-két apró helyen azért még igényel foltozást az alváz. Tulajdonképpen ez a platós egy megkímélt darab, nem szenvedett karambolt és nem cipelt mázsás betonelemeket. Valószínűleg sós utat sem látott, a futómű kiszerelésekor nem győztük csodálni a selymes fekete alkotóelemeket. A kerékjáratok és a fülke padló is hibátlan, ez tényleg egy családtagként kezelt haszongépjármű. Néhány helyre azonban nem fért be Márk keze, így úgy döntöttünk, hogy több szempontból is jobb lenne eltávolítani a plató alját. A lefurkált lemezek alatt horrorisztikus látvány fogadta Márkot, még jó, hogy idejében fény derült a szuvasodó tartószerkezetre.
The work is going well on Mark's Bay singlecab, the chassis repair is near done. Still there are some minor holes, wait for new steel. This single is a very good base, no accident demage on it, and never haul heavy load. It looks never seen salty roads, as the satin black pieces of the supension shows. It has immaculate wheel arches and cab floor, this pritschenwagen was a real "family member". But there were some place, where Mark couldn't repair the holes, so He thought better if remowe the bed floor. He did and we are very surprized by the horrorific wiew of the bed-frame. This was a good decision.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése