Search in the blog.
2011-01-20
Cruiser engines for my new projects.
Igen érdekes motorok beszerzéséhez nyújtott segítséget Ambrus (http://emergencyvws.blogspot.com/) barátom. A teljesítménycsökkentett 34LE-s motorok síncsiszoló berendezéseket hajtottal meg anno. Mindig érdekes megoldásokat rejteget egy stabilmotor, ez a két példány is különleges alkotóelemeket vonultat fel. Az első, nem friss levegős 34 lovasok viselték a már széles, de kiömlő nélküli ventillátorházakat 1961-62-ben. A teljesítménycsökkentésben segít a 25 lovas motorokról ismert 26 VFIS karbi, ami ezen a két példányon vadi újnak tűnik. Igazi csemege a 12 voltos keskeny dinamó, amely az ötvenes évek elején készült példányokra emlékeztet. Az oválban és az osztottban kapnak majd helyet. Nagyon szépen köszönöm Ambrusnak az önzetlen segítséget!
I have received two very intersting engines by the grate help of my friend Ambrus (http://emergencyvws.blogspot.com/). The lowered output 34 HP engines bended rail-grinders anno. An industrial engine wears very intereting details always, this two example do it also! The first 34 HP engines had this type of wide fanshround without the freshair hetaing tubes in the first years of the 60s. The Solex 26 VFIS carb helps to lower the performance output, that is from the 25 HP engines originally. These carbs looks brand new! My favourite is the old type, but 12 Volt dynamo! I will place them on my oval and split. Thank You very mutch Ambrus!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése