Search in the blog.

2010-03-31

My new bug.





Szabolcs jóbarátom küldött át egy hirdetést a minap. A szöveg igen kecsegtető volt, egy 55-ös Bogár, megkímélt állapotban. Másnap korán hívtam a tulajt és amint lehetett meg is néztem a gépet. Amikor kinyitotta garázskaput, izgatottságom rögtön elillant, a szélvédő méretéből és a gömfejes futóműből rögtön kiderült, hogy egy jóval fiatalabb autóról van szó. Azért maradtam és körbevizslattam a csipkerózsika-álomból felvert 66-ost. Az elmondható, hogy igen jó alap, minimális rozsdával, töretlen, szép vonalú bódéval. Az eredeti Fontana Szürke fényezés még megtalálható a műszerfalon, a ritka Teak (Tikfa) Barna kárpit is komplett és talán menthető. 22 esztendőt töltött a garázs hátsó sarkában, így mindössze 22 évesnek mondható és úgy is néz ki. Nem lehetett otthagyni. Amint kitisztítottam valamennyire a belsőt, teszek fel képeket. Remélem meg tudom menteni az enteriőrt. Köszönöm szépen Szabolcsnak a lehetőséget ezúton is!
One of my good friends -Szabolcs- sent a link of a 55 bug what looks for a new owner. I called the seller next morning and watched the car. When he opend the doors of the garage and I see the size of the windshield and the balljoint suspension, I lost my interest inmediately. But I stay for look around and needed to say the 66 Bug is a good base with minor rust and near complet, rare Teak Brown interior. The dash still wear the orig Fontana Grey paint, the body never get crash, except some dings on the roof. It spend his last 22 years in the garage, so only 22 years old and it looks like it. After some cleaning will post some pics about the interior. I hope can save the upholstery. Thank you Szabolcs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése